Potíže s automatickou aktualizací SPARKvue na Win 10

Občas se touto automatickou instalací přepíše ostrá, na PC původně nainstalovaná verze, verzí (licencí) trialovou, a ta se pak tváří jako že „vypršela“…

Doporučuji proto nespouštět automatický update v prostředí SPARKvue, ale aktualizovat takto:
1) update instalátor se stáhne odtud:
https://www.pasco.com/downloads/sparkvue/sparkvue-update/index.cfm
2) Tento Setup.exe se pak spustí přes pravé myšítko „Spustit jako správce“.
Tento postup aktualizace funguje.

(Pozorný čtenář všech sdělení instalačního procesu si sice možná všimne, že na začátku instalace proběhne informace, že se jedná o „setup trialový“ (to možná bude problém v Plzni), ale není to pravda. Pokud byl stažen setup z políčka Update, nikoli Trial, nainstaluje se ostrý update, nikoli trial. Nehledě na hlášku setupového průvodce instalací.

Další důležité informace a pomocná videa můžete najít na tomto odkazu.
Je to způsobeno tím, že oba instalátory jsou programově identické, jen jeden přepisuje „autorská práva“ a druhý ne…
Toto je způsob instalace konečné, ostré, (a doufejme, že funkční) verze.

Pokud se někde skutečně přeinstaluje trial přes ostrou, pak je potřeba odinstalovat celý SPARKvue z PC a nainstalovat znovu libovolnou (třeba starou) ostrou verzi.
Následně platí výše zmíněné – neprovádět update přes ten automat přímo ve SPARKvue, ale znovu z instalátoru. – Viz postup výše.

Škola by originální instalačku měla mít.
Pokud se někdo dostane do slepé uličky, ať mne kontaktuje. Pokusím se pomoci.
Výrobce o problému ví, ale do příští aktualizace se nejspíš nic zásadně nezmění.